تماس بگیرید

در انبار

سیم وکابل کسری

شرکت سیم و کابل کسری همچون هر برند دیگری در تلاش است که بهترین‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد آن گونه که لایق آن هستند. بنابراین در همین راستا از بهترین پرسنل متخصص برخودار است و در عین حال تجهیزات و ماشین آلاتی کاملا مدرن را در مجموعه خود دارد.

توضیحات

سیم وکابل کسری

سیم و کابل کسری

شرکت سیم و کابل کسری همچون هر برند دیگری در تلاش است که بهترین‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد آن گونه که لایق آن هستند. بنابراین در همین راستا از بهترین پرسنل متخصص برخودار است و در عین حال تجهیزات و ماشین آلاتی کاملا مدرن را در مجموعه خود دارد. محصولات تولید شده این شرکت بسیار متنوع هستند به همین دلیل هر مشتری می‌تواند برای هر نوع مصرفی از محصولات این شرکت بهره ببرد. انواع سیم و کابل کسری دارای سایزها و سطح مقطع‌های مختلفی هستند و مشخصات فنی منحصر به فردی دارند، به همین دلیل برای مصارف مختلف کاربرد دارند.

از جمله محصولات این برند می‌توان به انواع کابل‌ها: کابل افشان، کابل شیلددار، کابل هوایی، کابل خشک، کابل مسی و آلومینیومی، کابل تخت، کابل زمینی و… اشاره کرد. هر کدام از این کابل‌ها را در مکان‌های مخصوصی استفاده می‌کنند و برای تولید آن‌ها تمام استانداردهای ملی و بین المللی رعایت شده است. در وهله اول این شرکت به رضایت مشتری توجه دارد اما می‌خواهد علاوه بر کیفیت محصولات، قیمت مناسبی هم برای آن‌ها در نظر بگیرید.

بنابراین قیمت‌های رقابتی و استثنایی محصولات کسری باعث شده که در این مدت زمان توجه مشتریان به سمت آن‌ها جلب شود. لازم به اشاره است که محصولات تولید شده این برند به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شوند و توسط نمایندگی‌های رسمی و مراکز معتبر به فروش می‌رسند. بنابراین با اطمینان خاطر برای تهیه سیم و کابل کسری به فروشگاه‌ها مراجعه کنید و از اصل بودن آن‌ها کاملا مطمئن شوید.

درباره شرکت سیم و کابل کسری
شرکت تولیدی سیم و کابل کسری پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنعت، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در استان سمنان آغاز کرد. در خط تولید این شرکت انواع سیم و کابل‌های برق، کابل‌های شیلددار، کابل‌های مفتولی، تخت و … به بهره برداری می‌رسد. شرکت سیم و کابل کسری به منظور حمایت از تولید داخلی همواره در تلاش بوده تا از ماشین آلات ساخت داخل برای تولید محصولات خود استفاده کند.